Een keer komen kijken

Voordat je lid wordt wil je natuurlijk wel zeker weten dat je het leuk vindt. Daarom mag je bij ons altijd twee keer komen kijken en meedraaien. Daarna krijg je van ons een formulier om aan je ouders te geven, zodat zij je in kunnen schrijven. De leiding (staf) vindt het wel fijn als je even laat weten dat je komt, bel ze daarom van te voren eventjes. De telefoonnummers vind je op de speltakken pagina. Indien er geen telefoonnummer staat kun je een mail sturen om je aan te melden.

Lid worden

Lid worden van onze groep is simpel. Vul het inschrijfformulier in dat je van de staf hebt gekregen (of download hem hier –> Inschrijfformulier), en lever hem terug in bij de staf. De contributie voor onze groep bedraagt vanaf 1 januari 2022 €110,- per jaar. Het lidmaatschap verloopt in kwartalen; 4 perioden van 3 maanden. De perioden lopen van 1 januari t/m 31 maart, van 1 april t/m 30 juni, van 1 juli t/m 30 september en van 1 oktober t/m 31 december.

Oudervertegenwoordiger

Heeft u 1 of meer kinderen bij de scouting en lijkt het u wat om oudervertegenwoordiger te worden? Dit kan, ieder kwartaal houd het kader vergaderingen om op de hoogte te blijven van de stand van zaken binnen scouting Bemmel. Twee keer per jaar is het de bedoeling dat hier oudervertegenwoordigers bij aanwezig zijn. De oudervertegenwoordigers zorgen ervoor dat er een stem vanuit de kinderen maar ook de ouders kan klinken tijdens het nemen van beslissingen. Dit kunt u aangeven door een mail te sturen naar: info@scouting-bemmel.nl

Staf worden?

Wil je geen jeugdlid worden, maar wel aan de gang als leiding? We zijn altijd op zoek naar enthousiaste mensen om onze stafteams te versterken. Kom ook eens langs bij een van onze groepsbijeenkomsten als je interesse hebt. Hiervoor kun je contact opnemen met de contactpersoon van de speltak naar keuze.

Alles nalezen

Wil je alles nog even op je gemak doorlezen? kijk dan even op onze downloads pagina.